Träna är vad jag tycker om...

och det vill jag ta vara på. Egentligen är det inte så svårt - man packar träningsväskan och går - det gjorde jag idag, och bastade efteråt - me like! Snart ska jag in till stan och gå på måndagsmässan. Det ska bli skönt att få koppla av lite i kyrkan. Kanske en promenad efteråt? tar på mig bekväma skor...Och kameran!

Att ta det lugnt är svårare än vad man kan tro, men jag ger mig inte. Igår låg jag och vilade från 19.00 och framåt - inga ljud, ingen musik, ingen TV. Och ingen dator. Mycket bra.

I helgen ska jag vara hundvakt åt Elviz - bra, för jag behöver miljöombyte! Bo på Odenplan mellan fre-sön blir alldeles underbart. Ska be Ulliz lämna lite filmer... Och vi ska ha det så bra jag och Elvan!

Ringde ett jobbsamtal - är lite stolt, tycker inte om att ringa egentligen....Vi får se, de ska återkomma på onsdag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heejhej! e hos pappa nu till på fredag/lördag.

lust att ses i helgen?



/schizzle M

2009-07-28 @ 00:44:25
Postat av: Mikaela

visst är det som du säger, bara att packa väskan. I höst skall jag verkligen anstränga mig för att se till att det blir mycket tränat, ta nåt morgonpass ibland, alltid ha träningskläder med på jobbet osv. Pepp! :)

2009-07-31 @ 23:11:52
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback