Ut och gå? Ligga i sängen? Svårt...

Söndag. En annars trevlig dag har nu kommit till svåra val. Önskar egentligen att jag kunde sova en timme eller två, sömnen har fått sig en törn på sistone. Men att sova på beställning går inte. Mässan i morse, förstås, och sen fika efteråt. Mn bror och Ania kom in till stan sen och vi intog en god bulgursallad på John Chris Coffee och sedan en megastor glass i Gamla stan - man kan säga som så här: nu vet jag att man kan må illa av för mycket glass...!

Här hemma har jag tittat på en romantisk film med Meg Ryan - det var mysigt. Har tagit mig en B-vitamin, får se om den hjälper. Myntate blev det också. Vi får se vad som händer härnäst...



Man vet aldrig.
Kommentarer
Postat av: Sven

Jag luktar fortfarande schorizo, hahaha :)

2009-07-26 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback