What to say, what to do...

På senaste tiden vaknar jag ganska tidigt, ofta strax efter klockan sju. Och det är nog ok, bara kroppen har fått sitt - vill ju inte vara trött sedan. Plus att det varit mycket träning på sistone och då vill ju kroppen få sitt.

Morgonens frukost har bestått av keso med russin och kärnor som jag inte kommer på namnet på (gröna) samt en smoothie (de säljer mumsiga på Lidl som jag kan rekommendera. 10 spänn! och inga tillsatser!). Till det en kopp myntate. Började städa så smått, men det var inget roligt.

Hur gick det med mina Victory Challenges igår? 33 % klarade jag av: jag skrev klart brevet till Mats. Men resten blev inte av...Men gjorde ju en massa annat: slöade, internetade och tränade i parken mellan sex och sju. Sven var med också och sen var vi ganska trötta...! För mig blev det pizza (ja, det var precis vad min kropp behövde, i och med att jag har varit så trött på sistone...). Lyckodagarna har gått över till ett rastlöst tillstånd där jag inte riktigt vet vad jag ska börja med...Har två kartonger som ska ner till källaren och jag har en soffa som ska vara sittbar och inte vara full av en massa prylar och papper...Kan vara dagens victory challenge.

Måste fixa något med min hårbotten - nu när det är så varmt så kliar det, inte kul. Har fått för mig att ett mentolschampoo skulle kunna lösa detta. Tänk vilka problem man har....




Du fanns i mitt medvetande, du fanns i mitt hjärta. Nu känns du långt borta och hjärnan är som förbytt. Ska det vara så? Ja, det är bra. Men du kan lätt återvända - det är inte mycket som krävs - och det skrämmer mig...

En tanke om Dig, sommaren 2009
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Även jag är helt såld på keso till frukost numer! Fröna du nämnde var kanske pumpafrön? :)

2009-07-21 @ 13:47:42
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback