En dag med fokus på eget företagande

Hej därute. Solen ger inte upp utan fortsätter att skina så vackert. Det gillar vi!

Igår ringde Ulliz och behövde hundvakt, då hon är på utbildning hela dagen - och klart att jag ställer upp. Elviz och jag, vi gillar varandra! Kommer ihåg den tiden då jag var megahundrädd, men det är som bortblåst! Till Ulliz tar jag nog med mig datorn och lite företagsböcker/broschyer. Har nämligen en del att ta tag i! Ah, kameran får jag inte glömma. Ska träffa Sven runt tolv och vi ska kidnappa Elviz och dra till Haga. Which reminds me - en filt kan vara på sin plats. Mycket att tänka på!

Jag tvättade ju mina kuddar igår och hann inte torka dem - så jag behöver nog en tvättid ikväll - det ordnar sig. Jag tror det blir bra om jag skriver upp allt på en bit papper.


Kommentarer
Postat av: Sven

Tack för mumsig sallad på Blåbär och även den följande promenaden till Vasaparken, som det blev istället för aHaga. Den kan vi ta i Juli med impro kanske.

Tack min vän, Svenne

2009-06-01 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback