Dagen efter...!

Hej kära vänner, läsare och intresserade! Jo, nu har jag kommit upp, inte så sent, klockan är runt halv elva nu och jag steg upp vid tio-snåret! La mig runt två, men hade minst sagt lite svårt att somna. Men jag är inte trött nu utan känner mig ganska pigg!

Vad tyckte ni om festivalen igår? Vi var många samlade hemma hos Ulliz och Ida och stämningen var på topp! Många av oss hade tagit temat på allvar och när jag plingade på dörren på Heimdalsgatan möttes jag av Steve Sanders från Beverly Hills (Ulliz) och Andrea Zuckerman kom också fram och hälsade (Ida). Vi fick alla olika saker att "betta", dvs vi fick spela om vem som skulle vinna festivalen. Jag bettade på Malena, och vi vet ju alla hur det gick. Kom hem med lite vinst med andra ord.

I hallen hade vi vårt lilla disco och där spelades det låtar från 90-talet: Dr Alban, Robyn och en massa som jag inte kommer ihåg. Jo, Shaggy spelades också. Det var skönt och roligt att få dansa lite grann! Inne i vardagsrummet skrålades det sedan för fullt, singstar var det förstås! Och jag var inte sen att vara på, började med "torn" med Natalie Imbruglia, det blev även lite New kids on the block, Cranberries...

Foton undrar ni? Ja, det kommer, både Ulliz´ och Idas kamera är full av dem! Jag väntar på mail från dem....

Kram
Emilia
Kommentarer
Postat av: Milla / Hälsofreak

Hej! :o) Ja det är verkligen jätteroligt att plugga inom hälsa! Utbildningen är 3 år, man kan lägga till 2 år om man vill utöver det. Har inte bestämt mig för hur jag ska göra än, vi får se :o) kram!

2009-03-15 @ 12:20:22
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback