Fest ikväll hos Ulliz och Ida!

Jaha, vad surprise? Jag och Sammy åkte hem till mig för att kolla in lägenheten och lämna av mig där. Men! De var inte klara...Jag tycker att de åtminstone kunde ha ringt...Men Sammy är så snäll så jag får sova några dar till hos honom!

Ikväll mina vänner ska jag på en rolig fest hemma hos Ulliz och Ida. Det är 90-talsfest med bögiga inslag, jag kommer att inom några dagar att ladda upp lite bilder och berätta hur det var.

Inte att förglömma är att det är schlagerfinal ikväll och det kommer nog att tittas på under festen. Det ska bli extra roligt att träffa Ida eftersom jag inte sett henne sedan förra året när de åkte till Thailand! Och Ulliz är det alltid kul att träffa! Emily kommer också. Och Lotta. Och en massa andra trevliga människor!

Ont i benen har jag inte längre, men det var tröttsamt att gå upp i morse...Men god frukost fick jag hemma hos Sammys mamma: våfflor...! Mums, med rödbetssylt (ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag gjort sådan sylt själv också!)

Ha det gott! Sjung på ikväll!

Emilia



Den här filuren får jag umgås med några dagar till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback