Detoxveckan är här...!

Ja, eftersom jag känner att magen har mått lite sisådär så tänkte jag att en detoxvvecka kommer göra susen - och det handlar absolut inte om att svälta sig, utan att inta mycket frukt och grönt, och dricka förstås! Jag stod framför kylskåpet och kom på att jag fortfarande är mätt sedan igår - det är inte klokt! Men vi åt ju mycket. Och det slank ner en del godis också. Ja, för om jag ska detoxa så måste jag ju ladda med lite onyttigheter först, eller hur? Jag har ju dragit med Svenne på denna idé också, jag ska höra mig för vad han äter idag, han kommer till mig runt fyra. Då ska vi ta ner lite saker till källaren. Och ta upp mina sommarkläder! Summan av kardemumman - fortfarande massa saker i lägenheten! Igår köpte jag persienner av Ulliz, de ska hänga på väggen framför fönstret i vardagsrummet -.fotar givetvis när jag är klar. Sedan har jag köpt två bokhyllor av Ida, och om jag har tur så kommer de hem till mig nästa vecka!

Lägenheten är viktig men jag har noll koll vad gäller inredning, kanske att jag köper hem en inredningstidning för att få lite inspiration. Ulliz hade med sig en igår, så sugen blev man...! Nämen, nu blev jag ju hungrig! Kan det vara så att jag åt alldeles för lite frukost? Det blev ingefärate, fem katrinplommon, lite solroskärnor och en halv grapefrukt...

Jag har planerat hela dagen - jag kan redan kryssa av två saker: jag har skrivit klart min artikel och jag har bloggat. Dags att fortsätta dagen, längtar just nu efter lunchen. En halvtimme kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback