En liten avstickare...

...för vad skulle jag annars göra med resterna av äppelpaj i kylen? Man ska inte kasta mat. Och en annan anledning: jag kände för det. Mums vad gott det var! Nu har jag bytt plats också, sitter i sängen i vardagsrummet, jättebra för jag har en bra utsikt ut genom fönstret. Jag har varit produktiv och fixat lite med mitt egna företag - det gäller att vara motiverad och det gäller att ha riktning! Jag har även fortsatt lite med The secret och jag ska fortsätta att läsa den. Den ger mig en pusch framåt på något vis. Även om den är på polska. Men jag får inte glömma att ta det lugnt också. Det är så lätt att bara dras med i en produktivitetsvirvel och glömma bort sig själv. Varav detoxveckan. Och när det gäller drickandet går det bra - pressade lite lime och tog varmt (kokat) vatten över - finemang! Ah, jag har tränat rygg och triceps också, med ett gummiband, det var skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback