Klart att ni är nyfikna!

Hemkommen från Birka Cruises, destination: Mariehamn. Inte för att jag gick av båten...Men resan var tip top. Jag var inte riktigt på humör till en början, fick onda aningar när jag såg att många redan var inne på sin tionde öl och då hade vi inte lämnat hamnen än...Men det är så med kryssningar - det finns något för alla. Och sällskapet var ju fantastiskt. Det var kul att träffa så många trevliga tjejer som precis som jag har kost och motion i fokus. Vi träffades alla på Måbras hemsida och har haft en viktklubb under våren! Vi började på buffén och sedan var det fest - jag och en tjej körde alkoholfria drinkar, men spetsade även med en Irish Coffee. Det var så vackert utomhus och framför allt var det skönt att se havet! Jag publicerar lite bilder, dock ska jag fråga om lov hos de andra tjejerna innan jag publicerar annat! Snart ska jag ta mig en kaffe och läsa lite. Livet är bra. Jo, just det: jag har solat hela dagen på däck - slår allt: vi var några tjejer som satt i solen och pratade, drack cola och bara njöt. En liten minisemester helt enkelt!






Kommentarer
Postat av: Nadia

Hekt klart var ju de alkoholfria drinkarna kanon =) Nog de bästa, om man inte räknar med kaffen som sakta men säkert förde in oss på andra andningen. Riktigt trevlig resa tycker jag, och inte saknade jag alkoholen, tycker det var roligt utan den också.

2009-05-30 @ 20:36:22
URL: http:// mnl.blogg.se/
Postat av: Matilda

härligt foto det där på solnedgången och drinken! ser riktigt somrigt ut!

var det hälsokryssen ni var på? den har jag varit på nämligen :-)

2009-05-31 @ 22:41:38
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback