Mitt närområde en söndagskväll i maj

Sista maj idag. Lite synd, eftersom det är en så vacker månad. Allt väcks till liv. Det gröna framträder extra tydligt och lukterna gör att vi verkligen kan känna att våren är här. Men är det då sommar från och med imorgon? Det känns lite så. Nu har i alla fall solen gått ner, jag håller på med tvätten och ska snart börja varva ner. En kopp te har intagits och jag har varit extra aktiv på nätet i och med MåBra-kryssningen. Det är kul med nya vänner!

Gick och tog en långsam promenad här i närområdet, ville passa på medan det fortfarande var ljust. Syrener överallt som luktar så gott. Träffade på en humla också, men den ville inte alls vara med på bild. Men däremot bekantade jag mig med ett par blommor, så lite fint att titta på ska ni få innan läggdags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback