Ömsom pigg, ömsom trött...

Är nu det sistnämnda, alltså megatrött. Jag har haft en bra dag på jobbet, sålt kaffe och bjudit på det. Orkar nu inte tänka på kaffe över huvud taget. Men framför allt hade jag en trevlig kväll med en kompis, vi satt och diskuterade uppsatsen som han håller på att skriva. Vi hann äta lite också - det blev thailändskt - mums. Kände att jag hjälpte till lite grann - en bra känsla! Och så får jag tacka Sven för att han skrev ut uppsatsen på jobbet! Tack!

Nu när jag kom hem hade jag en överraskning på mailen. Eller ja, jag fick ett mail från Matilda Salmén där hon svarade på två frågor som jag ställde till henne för några dagar sen. Vad gulligt att hon tog sig tid - verkligen!

Ja just det, Yogan - fantastiskt - jag blev mycket lugnare och bättre i magen. Satsar på att gå nästa onsdag också! Verkligen att rekommendera. Det var kundaliniyoga. Här är lite info

Det är saker som händer i mitt inre. Och jag har fortsatt med veckans mål: vätska, rörelse. tacksamhet och rätt inställning! Det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback