Thaimat och en skrivare rikare!

Det är så bra att ha brorsan här i stan, för då brukar vi alltid äta gott. Idag blev det thaimat, på samma ställe som jag och Christian var på för ett tag sedan - mumsigt var det. Jag hade ju kameran med mig, men inte minneskortet, så bilder har jag. I kameran. Men jag ska komma på hur jag ska föra över dem till datorn. Så det kommer bilder förhoppningsvis!

Jag har umgåtts lite med Agnieszka och sen var det som sagt dags för fotograferingen - och det var jätteroligt! Fotografen var duktig och schysst. Sen åkte jag och Svenne till gallerian och åt yoghurtglass - mysigt! Klockan sex var det mässa, så den gick jag på. Efteråt träffade jag på Christian och jag fick en skrivare av honom, det var snällt. Men tungt! För jag och brorsan bestämde oss för att gå till Gamla stan - och då kändes det som om vi bar betong (okej, så farligt var det inte...!) Vi gick på ett fik och kollade på människor - det var bra men sen kände vi oss så trötta - en hemgång var given. Nu ska jag snart sova...I dagarna planerar jag att besöka Ben & Jerrys glassbar...! Och så är det kryssningsdags på fredag-lördag!

Hoppas att ni får en trevlig kväll...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback