Träning, matpanik, linssoppeintag och nu...

.... ska jag hinna med en massa saker. Nej, jag är inte stressad, måste bara komma på var jag ska börja. Ni vet, har man för mycket i hjärnan kan det vara bra att strukturera upp det. Ja. Så här kommer de aktiviteteter som ska genomföras:

- baka äpplepaj
- sortera tvätten
- måla ett visitkort
- duscha
- platta håret - det gör min syster
- skriva klart en artikel
- diska

Och nu omvandlar jag detta till i vilken ordning allt detta ska ske...

- duscha
- diska
- baka äppelpaj
- måla ett visitkort
- syrran fixar håret!

Nånstans däremellan ska jag då sortera tvätten (som ligger på ett sådant strategiskt sätt på golvet att jag ser den varje gång jag går in i lägenheten). Resten gör jag imorgon! By the way - 17 vad jag tränade - det var verkligen skönt, men sen fick jag panikhunger, men jag löste det med lite nötter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback