Aj. Det gör ju Ont.

Idag när jag var klar på jobbet fick jag en fruktansvärd huvudvärk. Men jag log ändå åt dagen, Den var snäll mot mig. Den gick snabbt och jag sålde bra. Jag är en bra säljare. Med Huvudet gick jag till Tunnelbanan - tanken på att lyssna musik var ingen höjdare och jag minns inte alla stationer. Men jag log åt det faktum att det gick fort att komma hem. Mitt underbara Hem. Som jag älskar att vara här. Snart har det gått ett år sedan jag flyttade hit. Det är med stor tacksamhet som jag stänger Dörren bakom mig.

 

Jag har smörjt in fötterna och ska nu insomna. Åh, vad jag har längtat. Först - borsta tänderna.

 

 

Kommentarer
Postat av: Dora

Stackars lilla huvudet. Det är kanske för många tankar eller så jobbar du för mycket. Ta hand om dig, vännen. Kram och trevlig helg.

2009-11-21 @ 10:24:58
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En blogg om självkänsla, tankar och tips!

Vad bra att dagen var bra trots huvudvärk..:( Kram

2009-11-21 @ 12:21:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback