Om 36 minuter drar jag!

Jo, idag är det dags för medeljympa - tycker om att shaka loss till musik! Så jag har ungefär en halvtimme på mig och den ska jag ägna åt bloggen och sedan packa gymväskan. Jag ska basta - det ska bli så skönt! Friskis, där jag tränar, hade även en bra monter på mässan i helgen och jag var med i en tävling, man kunde vinna en resa till Portugal.




Annars ser måndagen ut så här:

 

 

1. Två telefonsamtal

2. Skriva ihop en artikel om Mia Flobecker. Det jag hittills skrivit om mässan kan ni läsa här

3. Ta en prommis med Svenne - han kommer klockan 14.30. Vi ska vara kreativa.

4. Ta hand om mig - läsa lite ur boken Good Enough (av Elizabeth Gummesson - jag länkar till artikeln som jag har skrivit när den publiceras på fitmama)

5. Sammanfatta mässan och de idéer som jag har fått under helgen

6. Klistra in kvitton i pärm

 

 

 

En inspirationsuställning på mässan av Lotta Ahlvar

Gårdagen hemma hos Sven - lax, pepparrot, grädde, ris och dill

Hos Svennes Hälsokälla - bus och film (fast jag sov mest..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback