Insikter som påverkar

Ibland tänker jag lite konstiga(re) tankar. Den senaste är att det kommer att finnas tillfällen där det är sista gången jag träffar vänner och bekanta. Inget är ju för evigt eller hur? Men det är okej om man får möjlighet att säga hej då – få ett avslut. Men det kommer säkerligen situationer där man inte vet. Och sen går tiden och vänner försvinner … och man ses aldrig mer igen. Sätt er i den tanken – den är lite obehaglig. Att det kommer finnas en sista gång som jag ser Emily, Ulliz, Sven och alla andra. Apropå konstiga tankar.

 

Annars har jag haft en skön eftermiddag med mat, fika och tjejsnack och bara vara. Sånt gillar vi. Men nu känner jag mig megatrött, har gjort mig en ansiktsmask och ska snart lägga mig. När man är så här seg är det bra att kunna hänvisa till att en bild säger mer än tusen ord…

 

Kommentarer
Postat av: Sven

Det är bra att hälsa och säga adjö!



Livet

fullt av möten

fullt av farväl

fullt av glädje

fullt av sorg

fullt av grejjor emellan glädje och sorg



så är livet

känslor

det är när vi begär mera än vad livet kan innehålla

som det blir för mycket



lev i glädje och sorg

träffa och skiljs



vi ingår alla i kretsloppet



kram Svenne

2009-10-17 @ 00:45:16
Postat av: Emilia

Tack for detta Sven,



Kram

E

2009-10-17 @ 10:34:48
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback