Jobba, jobba, jobba!

Hej vänner! Klockan är strax tio och då är det 46 minuter kvar tills min tunnelbana drar - destination Odenplan och Ica Supermarket Vanadis. Igår gjorde jag en ostcheesecake baserat på Digestivekex, creme fraiche och brännvinsost. Lite gräslök och Kaviar. Det blev en succé och jag sålde bra. Idag kommer det vara en räkbåt och där ska jag stå och sälja räkor och bjuda på dem med någon god sås. Det blir säkert kul! Ikväll har Herr Kostas bjudit på festligheter i form av restaurangbesök och Golden Hits. Drinkbord inkluderat. Så efter jobbet blir det bråttom bråttom hem, dusch, äta, smink, kläder och tillbaka inåt stan - det blir Söder först, så det är nära mig! Kom dessutom ihåg att sätta kamerabatteriet på laddning så jag känner mig extra duktig. Dessutom har jag packat ner en lunch för idag också, så man kan säga att jag är välplanerad!

Vad ska ni göra i helgen? Själv ska jag på Halloweenmiddag och fest hemma hos casa Ulliz-Ida-Elvis och det tror jag kommer bli kanon!

Näe, dags att låta tangenterna vila och göra sig i ordning!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med halloweenmiddag och kalas! Själv blir det bara lugnt och mysigt ikväll.. :) Skulle iväg och fira att ännu en tentaperiod är över, men jag antar att det är det som gör mig så trött. Imorgon blir det nog lite mer fart och fläng istället!



Hoppas du får en riktigt bra helg!

2009-10-30 @ 17:12:33
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback