Mysstund med te och honung och snart läsa en bok

Mina närmsta vänner vet att jag har varit lite down de senaste dagarna. Det har varit mycket helt enkelt. Men det som verkligen gjorde mig glad idag var ett samtal med Ulliz - hon räddade min dag helt enkelt. Det var en helomvändning och jag är så tacksam för alla mina vänner - TACK för att ni finns. En del av er bor inte i Stockholm, men ni finns i mina tankar och hjärta.

Idag har jag jobbat med produkterna Breton och ostar från President - jag gjorde väldigt bra ifrån mig och sålde slut på en del av produkterna. Det gör att jag känner mig redo för imorgon då jag ska göra samma sak. Det är kul när man tycker om sitt arbete!

Nu sitter jag som sagt och jag har druckit te med honung (kamomill) och smörjt in mina fötter. Jag tycker jag lyckas med att inte arbeta något mer denna kväll, utan Skavlan har fått underhålla mig med sina gäster - verkligen kul! Här får ni en låt som jag föll för - klicka här (Lisa Nilsson och Björn Eidsvåg)

Status: trött, vill stänga av datorn, lycklig, ledsen, handlingssugen.

Igår var Sven över, det var trevligt att ses. Vi skulle fokusera, men jag tror vi gjorde allt annat. Men det är ganska skönt att vara ofokuserade. Det kommer gå bra, vi har lite lösa planer - men jag tror på detta. Glöm inte att lämna ett spår och försök att göra världen lite rättvisare. För visst finns det orättvisor. Ibland så att man blir alldeles rädd för den maktlöshet som man känner. Där vill jag nämna SHEDOs viktiga arbete - min vän Dorota är verksam där, kika på deras sida (jag har nämnt dem tidigare en gång). Ordföranden i SHEDO heter Sofia Åkerman och är en så otroligt skärpt tjej att jag ryser när hon talar. För hon gör det så bra. Bland annat har hon medverkat i Fråga Doktorn och Nyhetsmorgon.

Natti,
Emilia



Kommentarer
Postat av: Dora

Hoppas att du inte känner dig nere längre.

En kram från Karlskrona. Skönt att vara hemma i två veckor.

Trevlig kväll, vännen!

2009-10-24 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback