Omplantering på Gården!

Hej därute - äntligen fredag, eller vad säger ni? Jag vaknade vid åtta, och nu är klockan snart nio...Klockan 09.46 går tunnelbanan till Centralen och sen beger jag mig till Jakobsberg. Idag ska det demas Start Crisp n´Crunch - soft bite. Vi får se om jag gör succé!

Igår hade jag min fina vän Line över och vi planterade om mina plantor. Som ni kanske minns så fick jag skott av Agnieszka förra året i december och nu har de växt så mycket att det var dags att separera dem och de fick var sin kruka. Det var så skönt att äntligen få det gjort!

Ikväll har Ida och Ulliz fest för sina vänner och jag går dit efter jobbet - det ska bli roligt att äntligen ses igen! Imorgon, mina vänner, har jag varit shoppingfri i TVÅ månader - en utvärdering kommer med stor sannolikhet imorgon! Annars, förutom shopping av present till min syster (som fyller 19 år på tisdag, men vi firar henne på söndagen) så ska jag träna i Kista och sedan hälsa på Herr Höckert.

Jag önskar alla läsare en trevlig helg!
Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback