Att bara gå upp och gilla läget!

Ja, visst, jag känner mig så otroligt pigg och glad! Så här ser mina morgonrutiner ut:

- 07.00 Klockan ringer - jag snoozar. En gång, sedan går jag upp!
- Sätter på vattenkokaren och gör min morgondryck: citron och honung med varmt vatten - kanoners för magen!
- Sätter på morgontv:n tittar på nyheterna
- Ligger och drar ut mig förnöjt
- Pysslar och städar
- Äter frukost
- Jobbar och surfar runt

Snart ska jag iväg och träna - tuben går 09.46 och träningsväskan är packad - ska bara ta på mig träningskläderna. Sen är det kyrka och Solna som gäller. Idag ska jag träffa Sven och syrran också - JA! Jag har inte sett Svenne på evigheter - och syrran ska få äran att eventuellt platta mitt hår!

Dagens kloka - det är i huvudet du skapar din lycka!


Gissa vilka det här är?


Idag tillåter jag mig att vara stolt. Jag har skrivit en artikel om hälsostress - klicka här och begrunda!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Stolt ska du vara! Tänkvärt och välskrivet :) men så sant... Helt absurdt egentligen! när man kanske strävar efter det hälsosamma för att må bra, och hamnar i en hälsostressfälla så har man ju förlorat hälften av det som bidrar till välmående..

2009-09-24 @ 17:58:22
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Sven

Det är bra med lite skit i hörnen, oklippta tånaglar och kanelbulle framför platt tv:n



Kram Svenne

2009-09-24 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback