Jobbsökeri och tankar om nästa år...

Vilken dag - jag har varit med Marre och sedan träffat några vänner. Vädret tillät inga utsvävningar, men vi hann med på en liten promenad på Söder. Gatan som vetter mot hela Stockholm och den börjar på M, tio poäng till den som gissar rätt!

Fika blev det också, en suveränt god cappuccino på Hornsgatan, där vi sedan vandrade vidare för att boosta upp immunförsvaret - avgaserna ger en ordentlig träning. En av tjejerna var duktig på att hitta fyndiga affärer - så vi kikade in på i alla fall en av dem. När shoppingstoppet tar slut kanske jag tar mig en titt! Jag är redan inne på ett par röda skor, fast jag är inte 100 % övertygad än...

Ja, jobbsökeri. Det finns jobb som är intressanta, men än så länge nöjer jag mig med att söka sådana som verkligen tilltalar mig. Igår hittade jag en halvtidare via Poolia och jag var ganska offensiv i min framtoning - det gäller att vara kreativ!

Tankar om nästa år, det märks att jag ska fylla 30! Jag tänker på jobbsituationen, vad jag vill göra på fritiden - mer av yoga kan vara aktuellt. Träning, skrivandet. Och företagandet - det tar mest plats i mitt huvud just nu.

Bilden nedan beskriver ett middagsalternativ efter kundalini-yogan ikväll - fast utan broccolin!


Kommentarer
Postat av: Sven

Jag säger bara M Å B R A!

Kram Svenne

2009-09-22 @ 22:11:51
Postat av: Hanna

Monteliusvägen?



Hej Emilia. Hoppas allt är bra med dig. Det verkar så när man läser din blogg iaf.

Lycka till i jobbsökandet, känns lite som att arbetsmarknaden är bättre än förra året, tycker du inte?



Kram HG

2009-09-23 @ 08:59:06
Postat av: Emilia

Hej Sven! Javisst, vi ska alla försöka att måbra :-)



Hanna! Kul att se dig här, misstänker att du finns lite bakom kulisserna! Det stämmer bra med Monteliusvägen! Tack!



Kram till er båda!

Emilia

2009-09-23 @ 13:19:18
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback