Morgonsoffan och kaffe

Jag sov ut - det var alldeles underbart. Har ätit frukost och sedan har det varit lite småstäd på gång. Tittar lite på morgonsoffan vilket för tankarna till en period där programmet var dagens höjdpunkt. I huvudet var det då kaos, men det löste sig till slut.

Det var ju så att jag skulle uppdatera helgen som kommer - och nu är den här! Först och främst - ta det ganska lugnt. På andra plats kommer mitt volontärarbete på gatan ikväll - vi står på Malmskillnadsgatan och delar ut kaffe, varm choklad och mackor till de tjejer som går där. Ikväll är jag kvällsansvarig. Jag åker hemifrån vid sex skulle jag tro.

Söndagen är min stora vilodag - kyrka och fika med en vän. Kan vara så att jag och Svenne hittar på något senare på kvällen. I det stora hela - "ta det lugnt helg". Funderar på ett yogapass här hemma alldeles strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback