Tiden ska inte styra. Sa hon.Tveksamt.

Men jag har saker att göra. Och det första är en idé på ett uppslag till en kund. Det kommer högst upp på min lista. Det är bra med listor och här kommer dagens:

1. Höra av mig till en kund
2. Läsa på om moms och maila skatteverket
3. Momsregistrera mig - obs brutet räkenskapsår
4. Göra en livslinje - jag ska gå igenom mitt liv.
5. Gå ut med Marre
6. Maila Sammy
7. Äta
8. Leva livet - kom så ska vi leva!

Då gör vi om det lite och sätter lite klockslag -
13.30-14.00 punkt 1
14.00-15.00 punkt 2 och 6
15.00-15.45 punkt 5 och 7
16.00-17.00 punkt 4
17.00 punkt 3

Punkt 8 genomsyrar samtliga klockslag.

Annars då? Jo, vi var i Hagaparken och Marre hittade en boll.  Han blev glad, kan man säga och det blev jag med. För jag menar, hur ska man skälla på andra hundar medan man har en tennisboll i munnen? No can do!

Aha! Jag och Svenne är med i det nya numret av Måbra (det är ett gult nummer, och det står bland annat om att man kan gå eller jogga sig i form). Bilden blev JÄTTEBRA! Jag var alldelesglad igår över det faktum att vi var med och att vår bloggadress kom med. Så nu måste vandrarna uppdateras! Det har Svenne gjort!






PS. Gatan på Söder hette Monteliusvägen, tack Hanna för upplysningen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback