Våga vara Emilia!

07.00 pip pip pip - En ny dag! Det gick bra. Men sen kom rastlösheten - sjutton vad den tog överhanden. Strategin blev: på med gympakläderna, gå till fots till Skanstull Friskis och sedan träna mage och biceps, hem till fots. Och mycket riktigt, det var vad jag behövde! Mår mycket bättre nu och knoppen är fokuserad.

Jag bloggade ju inte i förrgår, men jag kan säga att jag var hos Emily och vi tog adjö av Norsborg genom att ta en fantastisk promenad - vilket fint område bakom knuten! Innan promenaden gjorde Emsan lunch till oss båda - köttfärssås och spaghetti. Hon är ju så bra! Och även fast hennes lägenhet är full av kartonger fick jag lust att inreda hemma hos mig också!

Efter promenaden så bjöds det på fika, laktosfria bullar och kaffe - kan det bli bättre? Jag kan också meddela att Emily och Anders flyttar till hus nu och det känns till och med stort för mig som är hennes vän! Blir nästan tårögd över glädje att det ordnar sig så bra! Minns ju hur det var när vi båda letade lägenhet i Stockholm - inte lätt. Men nu trivs vi båda. Jo, för jag vet liksom att jag kommer hälsa på OFTA hos Emily - fast hon vet inte om det än...Och det bästa av allt: de ska ha ett hobbyrum!! Fatta vad roligt! Så ett STORT grattis till Emily och Anders!!

Sen har jag ju lite annat och berätta - fast jag vet inte om jag får...Ulliz och Ida har i alla fall, ja ni vet, det där man gör när man varit tillsammans ett tag..! Så jag skriver ett hemligt GRATTIS till dem med! Mina fina vänner!

Fryser om fötterna och funderar på fotbad. Innan jag går vid halv fem ska jag hinna med:

- skriva ett personligt brev
- arbeta med affärsplanen
- skriva ett recept till Sven

Jag har tre timmar på mig!

Kommentarer
Postat av: linn

Vilket sagolikt gott fika!!

2009-09-13 @ 07:10:59
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback