Fullt ös, del 2

Jag har flera upplevelser att dela med mig av. Först och främst har känslan "mätt" infunnit sig ganska många gånger denna helg. Alltså egentligen mer än mätt. Mer åt snart-spricker-jag-mätt.

Helgen i mat
Lasagne två gånger
Sushi
Linssoppa
Rabarberpaj med vaniljsås
Gröt, gröt, gröt
Rågform (bröd) med avokado
Kanelbulle
Glass

Sedan kan jag säga att den sociala delen varit mycket aktiv denna helg. Igår träffade jag och Dorota vår kompis Inga, det var då sushin intogs. Och sen kanelbulle:

(vi gick in på Pressbyrån och jag larvar mig med biträdet)

-Hej, vi har tappat bort tre kanelbullar och undrar om det kan vara de här? (pekar ivrigt på bullarna på disken)



Idag fyllde min och mina systrars pappa år, så det blev lite av ett kalas. Sju personer i mitt vardagsrum sammanlagt. Svenne var också med. Och Nisse. Så vilket gäng. Men sen blev det maraton i gäspning, så trötta var vi. Nu har de begett sig vidare och Dorotka läser bok medan jag skriver detta. På förmiddagen var vi i kyrkan.

Imorgon händer det grejer. Kan säga att jag ska upp i luften. Och vilken utsikt sen! Så välkomna ifall ni är nyfikna!









Kommentarer
Postat av: Sven

Bra bilder! Vågen whiiiiiiiiii! Tack för allt, det gjorde du och Dorota bra! Kramar Svenne

2010-04-25 @ 19:24:48
Postat av: Dorot

Det är såååå härligt att vara hos dig och med dig!!!



Jag är faktiskt fortfarande mätt.... men gott var det, absolut!

2010-04-25 @ 19:44:17
Postat av: Pappa

Hej Emilia och Dorota



Tack för en trevlig födelsedagsfest som ni ordnat. Maten var superb. Vi också tacka för alla fina presenter, ingen nämnd och ingen glömd.



Kram

2010-04-26 @ 13:15:36
Postat av: Nisse Norr

Tack för trevligt besök och god mat!

2010-04-28 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback