Jag vill bara UT!

Och varför då blogga? Gammal vana. Sitter och värms av solen i sängen - det är hur fint väder som helst ute. Tittade på reprisen av Sluten avdelning - det var svårt att förstå hur myndigheterna kan utvisa människor som är i uppenbar nöd. Bra program hur som helst.

April är här nu, påsken också. Lite tankar om månaden:

1. Ut i ljuset
2. Röra på mig (sugen på att börja springa!)
3. Många födelsedagsbarn (min bror, Ulliz, Maria och pappa)
4. Träff med gamla konfirmandgruppen
5. Dorota kanske kommer?
6. Jobb
7. Jobba på säljbiten av mina artiklar

Dagen som är idag fortsätter lite i slappanda - men alldeles strax - ut och gå, sen köra ett piloxingpass! Är lite omotiverad (? konstigt nog) - men det brukar lossna! Ska gå förbi Globen och köpa en deo - min är slut!








Jag tror bara det var en fas. Så nu lämnar jag dig ett tag.

Kvinnas tankar om förälskelse
Kommentarer
Postat av: Dorot

Vadå Dorota KANSKE kommer???

Kram på dig

Jag kan knappast doczekac sie....:)

2010-04-03 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback