Torsdagsmotivation

Klockan 07.00 ringde klockan. Jag bestämde mig igår för att satsa på morgonpromenader. Det beslutet kändes minst sagt jobbigt, men jag kom upp efter att ha tryckt på snooze-knappen två gånger. 40 minuter ute i det gråa vädret, men nu känner jag mig piggare!

Innan jag springer iväg till jobbet (börjar 11.00) ska jag fixa med lunchen - jag ska göra hummus - för första gången. Det kommer bli gott på bröd tillsammans med linssoppa i eftermiddag. Behöver även kolla igenom den uppdragsinformation som gäller för dagens demo.

Om några veckor ska jag på bröllop - har inte riktigt koll på klädval och skor, men ju närmre det lider desto mer tänker jag på det. Eftersom det kommer att vara fokus på dans så kommer skorna att vara låga. Och jag har två klänningar att välja mellan...



Annat att se fram emot

Hudanalys med Dr Hauschka produkter på Life Liljeholmen imorgon
Marias födelsedagsfika imorgon
Dorota kommer (förhoppningvis!!)
Kalas för pappa på söndag




Träning och mat är mycket i fokus just nu - har en del mål inför beach 2010 - men utan stress förstås. Får se hur jag ska lägga upp det hela, men nu ska jag testa morgonpromenader i en vecka (tors-ons). Sen tränar jag en del piloxing hemma i vardagsrummet. Ni som är nyfikna kan kika på youtube.


Kommentarer
Postat av: Dorot

Jag hänger på morgonpromenader under helgen :) Och visst kommer jag. Skål för öppna flygplatser!

2010-04-22 @ 15:54:03
Postat av: Jenna

Hej Emilia!

Jag har oxå ett bröllop att se fram emot ju i juni :) för ovanlighetens skull har jag redan letat reda på en klänning, men destop svårare har jag det med skor och assecoarerna. Vill oxå hitta ett par låga som går att både dansa och gå i, och så får de ju gärna matcha i färg ;)

Hur blev hummusen? skulle gärna ta del av ett recept för det har jag aldrig provat att laga själv.



Hoppas du får en riktigt skön helg Emilia!

Kram

2010-04-23 @ 16:32:13
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback