Det händer något på måndag...

Ryser till lite i kroppen. Fryser lite. Kaffet är uppdrucket och powewalken är avklarad. Liksom lunchen. Av någon konstig anledning fungerar Internet här hemma, så jag tar tillfället i akt. Något säger mig att jag borde spara texten innan jag publicerar - vem vet, den kanske försvinner annars? Om tre och en halv timme ska vi på Bikramyoga, och då är det extra viktigt att maten är äten några timmar i förväg. Vi skulle egentligen ha gått igår, men vi var inte riktigt redo. Så, håll tummarna nu att det blir av!

Två böcker har jag läst ut. Och nu läser jag Sköna magkänslor, ett häfte som behandlar magen. Mycket om probiotika. Funderar på att skriva ihop något till Livskick. Här är min senaste artikel där.

Tänker lite på framtiden, även om jag föredrar nutiden. Jag har några idéer och tror att det kan gå vägen. Men samtidigt en aning stressad inför nästa vecka. Men där måste jag omvärdera. För så mycket är det inte. Det är bara i mitt huvud. Längtar till på tisdag då jag ska få träffa Maria och Klara. Senare i veckan, nästa söndag, vankas det stor-picknick på Gärdet. Veckan efter ska jag på bröllop, så det är det bara att packa resväskan igen. Men det ska bli kul! Har redan klänning fixad. Tänk, då är vi redan inne i september. Tiden springer. Lika snabbt som vanligt...

Ni vet att jag tycker om personliga utmaningar. Och jag har en på G! Start måndagen den 23 augusti. Återkommer med mer info inom kort....






Kommentarer
Postat av: Svenne

Bikramyoga och en ny utmaning med början den 23 augusti. Det verkar intressant. Kram Svenne

2010-08-18 @ 17:05:07
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

bikramyoga? herregud... blir trött bara jag tänker på det! haha! är det lika extremjobbigt som det ser ut?

:)

2010-08-19 @ 09:51:41
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback