Det rycker i Kreativitetsnerven!!

Det är konstigt vad bra sömn kan göra för människan - det kan jag konstatera idag, jag somnade strax innan tolv och gick upp vid nio. Har jag kanske hittat min ultimata sovlösning? Hur som helst känner jag mig piggare och det rycker i Kreativitetsnerven. Jag använder energin till att tvätta och packa. Och slängde ihop en artikel i förmiddags om kundaliniyoga. Säger till när den kommer! Men! Min bikramyogaartikel är uppe

Sådär annars då? Jo tack - träffade Emily på stan, vi hade en mysig långfika på lilla caféer på Söder - delade på en kanelbulle och tog var sin kaffe med mjölk. Det var länge sen vi sågs och nu så här efteråt så känner jag spontant: det här är precis vad jag behövde! Sven och jag talade om det igår, att relationer ofta sätts åt sidan för annat - tiden räcker inte till och man umgås mer via facebook än irl. Men det är inte så konstigt, med det uppskruvade tempot. Det skulle vara roligt att veta vad sjutton vi egentligen är skapade för. För jag tror inte på ekorrhjul. Eller andra hjul heller, som skapar ångest, oro och icke-relationer. Sven funderar på att skapa det enkla partiet - vad tror ni om det?

Vidare fick jag svar på en fråga via en helt annan blogg, som jag följer - frågan och svaret kan ni läsa här

Jo, men då så - nu drar det i städnerven. Och laga-linssoppa-nerven. Så då anpassar jag mig efter det!

Tack för att ni tog er tid att läsa!

Kram
Emilia





Kommentarer
Postat av: Dorot

Himla fint det kortet på himmelen. Får en känsla att himmelen flyger mot mig...

kramisar

2010-08-31 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback