God Morgon! Och vilken härlig helg det ska bli :)

Skönt att få sova ut lite - har jobbat på Coop Forum de senaste två dagarna. Idag är det sista dagen - och det känns helt okej och jag är motiverad. Dessutom såg jag till att förbereda ordentligt igår innan jag slutade. Ni som undrar - jag jobbar med försäljning och marknadsföring av varor genom att laga mat i butik. Det som gör mig grymt bra (om jag får skryta lite) är att jag har dunderkoll på kunderna och säljer varor av bara farten. På måndag ska jag höra efter om siffror, alltid lika sporrande.

När jag kom hem igår fick jag ett trevligt mail - men inget är klart - så på onsdag får jag besked. Det är alltid kul när jag blir uppskattad för mina idéer - så nu vill jag att det ska vara onsdag. Egentligen av flera anledningar - jag ska jag på bröllop nästa vecka - åker på onsdag och tillbaka veckan efter!!

När jag var på lunch igår så såg jag ett uppslag med en av mina bloggvänner, Matilda - om ni kikar på hennes blogg så får ni se lite av artikeln. Den handlade om att arbeta hemma och hur fint Matilda har det i sin ateljé!

Just nu på min spotify: Salem al Fakir - gillar hans 4 O´Clock och Astronaut - rekommenderas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback