Årets sista dag – Gott Nytt År från Morgonsolens Sanning

Det är sista dagen på året, och vad passar bättre än en fredag? Jag och Herr Höckert ska hem till Maria och fira in det nya året. Det var en man som sa, igår, att det är svårt att fira när världen är i det läget som den är i. På ett sätt håller jag med, men sen är det så att vi måste se till oss själva, och vad vi kan bidra med på denna jord.

 

Jag fick frågan på vad jag hoppas på inför 2011. Så där på några sekunder kom jag på

 

…..få vara frisk och hinna med olika sorter av fysisk aktivitet. Me love träning!

…..fortsätta med frilansandet, och utöka något.....

…..läsa flera böcker..........

…...någon resa.....till varmare breddgrader....

…..önskar inspiration till god & hälsosam matlagning

…..mer tid för mig själv.........

….....träffa Honom.......

 

Har du några tankar om det nya året?




Kommentarer
Postat av: Molly

Gott nytt år Emilia!

Hoppas att du fick ett bra avslut och att du har fått en bra start på 2011!?



Mina mål för året är liknande de du har :) Ta hand om dig och god fortsättning på året! kram

2011-01-01 @ 10:41:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: malin

Gott nytt år! Jag hoppas att få får ett bra 2011.



I år har jag som mål att försöka springa Göteborgsvarvet på under två timmar, det hade varit roligt om jag fixade det. Det är värt ett försök.

Jag har som mål att först ta studenten och sedan söka in till sjukgymnastutbildning.

Jag vill fortsätta att utvecklas som ledare och kunna inspirera andra till att träna och röra på sig. Jag vill kunna förmedla den rörelseglädjen som jag har när jag tränar till alla omkring mig, lycka!

Jag önska att jag själv och alla runtomkring mig ska må bra.



God fortsättning!

2011-01-01 @ 23:22:20
URL: http://malingerdle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback