Beautiful Blogger Award

Det är ju minst sagt lite trevligt att vara bloggare ibland. Igår damp denna ner från fina Johanna, som är redaktör på Livskick (där jag är skribent). Tack Johanna!




Sju saker ska jag berätta om mig själv. Och då måste jag klura lite grann...


1. Jag arbetar som frilansare (skriver artiklar), men har lovat mig själv att bara göra det om jag
- tycker det är roligt
- jag inte stressar
- tar min fritid på allvar

2. Jag älskar, och då menar jag älskar, att promenera. Det är ungefär som att andas för mig!

3. Jag tror mer på lugn och ro än karriärslystnad och stress

4. Jag är hundtokig, och det innebär att jag ibland hälsar på vilt främmande hundar. Men jag frågar husse/matte först!

5. Jag dras ibland med mig själv, det vill säga: det krävs en hel del för att maskineriet ska fungera. Recept so far: regelbunden mat, fysisk aktivitet, sömn och vänner!

6. Jag var tidig med att julpynta i år! Och det kändes jättemoget av mig att börja med tomtar och ljus!

7. Jag har tre syskon: en bror (lika gammal som jag, på min pappas sida) och två systrar (22 år och 20 år). Jag älskar dem väldigt mycket!!


Jag läser en del bloggar, men jag har precis delat ut en award för inte så länge sen. Så jag ger denna vidare till två tjejer som jag tycker är toppen!

Jenna: träningsglad och klok tjej från Stockholm som jag träffade av en slump när vi testade pass på Friskis & Svettis. Jenna har många strängar på sin lyra, som hon delar med sig av!

Molly: en helt galet bra receptfixare, och hennes blogg använder jag mig ofta av för att få inspiration och recept! Hon har en hel del roliga tävlingar också!
Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh vilken ära, och vilka rara ord :)

Nyhet inom löpning... Indoor-running är något som jag har hört susningar om. Alltså i princip löpning inomhus på löpband i grupp. Vet dock inte exakt vart detta finns i dagsläget, men inte på Sats än så länge... Kanske kan vara ngt för dig att kolla på? Hoppas du får en fin start på veckan! Kramar

2010-12-06 @ 20:11:12
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Molly

hej emilia!

ett stort tack för denna fina utmärkelse :)

hoppas att allt är bra med dig!? haft en bra helg? min helg har varit bra, var på julmarknad idag.



hur ska du fira jul? hemma? jag ska fira med min syster några dagar efter.



du får ha en fortsatt bra dag/kväll! kramar

2010-12-12 @ 16:09:11
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback