Hupp.Tjupp. Och om extramammor

Jag blir nästan lite knäpp av att sitta för länge framför skärmen. Men jag har varit effektiv. Och lärt mig nya saker. Som att jag kan producera ganska mycket text på lite tid. Ganska bra om man är frilansare. Med munnen full av lussebulle går jag nu in i yoga-mode. Det är svårt, när huvudet har snurrat kring min senaste artikel. Som har deadline på fredag. Men skam den som ger sig. Kan berätta att dagens minusgrader utmanades av en välklädd Emilia, som pulsade ut hemifrån och tog en promenad. A la 1 timme. Det bet i kinderna, och jag tänkte - det här är alltså jag. En tjej/kvinna/människa som inte kan leva utan sina promenader. Det är ju inte en last precis (ja, jag är uppe i tvåsiffrigt vad gäller årets intag av Lussebullar, men jag njuter, det gör jag!). Jag jobbar bättre om jag får vara ute och fightas med vintern lite.

Imorse fick jag en personlig väckning av fröken Ulliz, underbart! Jag kom upp, det var inget snack om saken. Och jag försöker nu med alla krafter jag har inpränta i mitt huvud att ja! det är skönt att komma upp och se solen stiga upp. Jag får dessutom massor gjort. Jag orkar inte räkna upp allt jag har gjort idag, but I´m proud!

Yoga-mode. Here I come. Sat nam och hela faderullan!


Kommentarer
Postat av: Svenne

Jag är den första som gillar inlägget, Huuuuwiiiiiiiiiiii



Krajmis :)

2010-12-09 @ 12:02:45
Postat av: Svenne

Men om extramammor kunde jag inte läsa om....................?

2010-12-09 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback