Post gillar jag!

Det är spännande med oväntad post. Här är ett urval bland det som har kommit på sistone...



Sen kom det något väldigt trevligt i måndags i brevlådan
- men det återkommer jag till ....

Från min fina redaktör Johanna fick jag ett brev, och en bit choklad med chili...!

Sen har jag beställt en prenumeration på tidningen Yourlife. En tidning som jag rekommenderar!

Nu ska jag strax iväg... Först en kaffe!



Kan berätta att jag varit på en megagod lunch hos en väninna, B, och det var trevligt att få hänga hos henne ett tag. Hann köpa en julklapp till pappa också. Så nu är allt klart på den fronten!

Men förkylningen sitter som ett berg....

Kram!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback