Livet från den bästa sidan

Jo, jag ska sova. Typ nu. Det har varit en bra dag - jag hann till och med vara spontan. Jo, för eftersom jag glömde busskortet i Botkyrka igår (kunde jag inte valt att glömma det lite närmare?) så var jag i närheten av min kompis Anna-Carina. Så jag bjöd in mig. Håller på att öva mig i spontanitet - aj, vad svårt, men ack så behövligt! Vi hade en trevlig stund tillsammans och hon inspirerar mig så. Idag förkroppsligades inspirationen till bättre andning. På vägen till tunnelbanan, när jag skulle hem, så andades jag som aldrig förr. Rytmiskt, med magen. Och den kalla luften klarade jag av. Det kändes bra helt enkelt.

Men! Nu till recensionen av boken YCDBRALAI - den kan ni läsa här

Jag har lite svårt att få till det med fitmamas hemsida - en del av texten gömmer sig bakom annat - upplever ni samma problem?

Tjing!





Dagens ros: Anna-Carina för sin värme och gästvänlighet. Och till tjejen på busshållplatsen i Alby som förklarade hur jag kunde gå till fots till ICA MAXI - tusen tack!

Dagens rys: att vara här och nu ger oss rysningar ibland...
Kommentarer
Postat av: Jenna

Mitt recept på spontanitet är helt klart planlöshet. Annars funkar det inte alls om jag är besatt av tiden och effektiviteten som det lätt kan bli. Såna här dagar är ju däremot helt underbara, när man inte har tider att passa. Annars känns det jämt som att tiden jagar en ju och att man måste skynda sig i det man gör..



Vad roligt förresten att du gillade Kettlebellsen! Är så himla sugen på att oxå få prova nu ju :)



Hoppas du får en riktigt bra helg Emilia! Kram

2010-02-27 @ 11:38:33
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback