Fredagstrött

Men hade ändå tänkt att gå till gymmet om en timme. Ingen rast ingen ro, men så är det när man gör det man borde istället för det man vill. Livet rullar på i sakta mak. Lite ont i huvudet och känner mig ärligt talat pömsig. Trött. Och lättprovocerad - ingen bra kombo. Men fick ihop ett kuvert som jag ska skickar när jag är på väg till träningen.

Apropå, så här är upplägget -

Tillfälle 1: Bröst och Rygg
Tillfälle 2: Biceps och nedre rygg
Tillfälle 3: Triceps och Baksida lår
Tillfälle 4: Mage och Framsida lår
Tillfälle 5: Axlar och Vader


Tillfälle tre idag. Det är nästan läge att börja med ett mantra - jag ska gå och träna, jag är inte rädd...Vänta nu här ett tag, det klingade inte riktigt rätt va?
Kommentarer
Postat av: Dorot

Bara ta det lugnt vännen! Jag har en jättebra mantra för dig: http://www.youtube.com/watch?v=rfKigD3vY8A Finns även på Sportify om du vill lyssna om och om igen...Trevlig helg

2010-01-15 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback