Rensa i rören (inte röran)

Ja, det var ingen angenäm lukt i badrummet och det kom från handfatet - det är  jag nästan lite allergisk emot. Så, det var bara att konstatera - på med handskarna och köra igång. Det var som ett gympass, och en massa meckande - och lite konstiga ljud från mig som "åh fy" och "usch" och sådant som jag inte ens kan stava till. Efter att ha listat ut hur man skruvar ihop detta eminenta kit, har jag nu tagit en välförtjänt paus i soffan. Jo för jag blev trött.

Efter förmiddagsmässan och fikat tog jag en tur på Djurgården. Och halva Stockholm hade kommit på samma idé. Det var en dryg timmes promenad och jag har än en gång bevisat för mig själv att promenader är "the thing to do" om man vill bli klar i huvudet. Och andra fördelar finns det.


Lite bilder från gårdagens äventyr och dagens promenad






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback