Riiiiing, Riiiiing

Trött. Känner mig som Kalle Anka i husvagnen på julafton när jag vaknar. Dessvärre har jag inte ett badkar som poppar upp - så det är bara att anpassa sig. Dagen ser jag däremot fram emot: lite jobb och sen tjejerna Ulliz och Emily. Nu väntar jag på att klockan ska bli 09.00, har ett samtal att ringa. Frasse lever livet och var megahungrig i morse. Jag får inte glömma att ge honom lite mat innan jag går! Jag ska in till staden lite tidigare för att se om min jacka finns på rea. Hoppas! Jag tror de öppnar klockan 10.00 på Esprit i Gallerian!


Nyårsnatten när jag gick hem var det verkligen vackert ute. Tog lite bilder...




Kommentarer
Postat av: Kinga

Haha underbar inledning :)

Lycka Till på rean, gillar också Espirit!



Men du, kan du ta och berätta lite mer om grannfejden?

Är Så Nyfiken och vill inte hålla mig en vecka ;)

2010-01-08 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback