Sofistikerat lugn

Skulle man kunna tro i alla fall. Men det är ju lättare sagt än gjort. Fast genom att låtsas kan man komma långt. Dags att kalibrera och slipa skrivandet inför imorgon. Denna vecka är det tänkt att jag ska lägga tio timmar på företaget. Pure motivation is needed. Det är inte så att jag har tråkigt. Snarare att jag har svårt att välja. En hederlig lista kanske är på sin plats?



- Skriva klart artikeln om Oskar och skicka iväg (detta har jag skjutit på alltför länge, trots att jag tror på idén)
- Skriva om YCDBRALAI till fitmama (den ser jag också fram emot)
- Föra över min bokföring till den nya datorn (hjälp!)
- Få skrivaren att fatta (ja, den funkar, men skriver ut på fel ställe på pappret)
- Påbörja bokslutet (gäääsp)
- Skriva ner mina nya artikelidéer (ca 4-5 stycken på lut)
- Skicka in preliminärdeklarationen för detta år till Masen (yeeha)




Allt detta kräver - arbete. Men också vila. Så jag börjar i den änden. Ikväll är det grovtvätt som väntar. Och min syrra kommer över. Först ut - Maria och Klara. Mycket nöje!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback