Det är inte sant!

Och du ropar högt när du är där (Melissa Horn: med ena foten utanför)

 

Mina fötter är båda här. Hemma och borta på samma gång. Och jag klarar inte av rusen. Det spritter i kropp och själ. Jag skulle behöva skrika. Och samtidigt gråta. Förhoppningsvis av glädje. Jag tror det har varit en propp som nu lösts upp, det är inte klokt. Dagens schema har varit otroligt enkelt att följa: gå upp, frulle, sol på stranden. När jag såg havet fick jag en känsla av hemskap och jag hörde knappt mina egna steg. Havet brusade och det var fullt på stranden. En gullig tant sa att jag inte skulle sova på stranden. Det gjorde jag inte, men var lite väl drömmande borta.

 

Jag får bromsa mig nu. Men sen kanske det inte kommer att gå. Jag hoppas att du förstår.

 

Enkelhet är det bästa som finns. Vad jagar vi egentligen? Keep it simple, det är fantastiskt. Om några veckor träffar jag min fina morfar. Undra vad vi kommer hitta på – förmodligen åka en stund till landet, spela schack, äta glass. Saknar min morfar och mormor. Men snart är jag där!

 

Vi avslutar med lite Melissa. She rules my summer....Jag vet vem jag är när jag hos dig



Kommentarer
Postat av: Dorot

Det ser skönt ut!! SOmmaren är här. Ha det så jättebra i Polen (d)gumman.

2010-06-18 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback