Glass. Sol. Brun. Kärlek (?). Bok. Dator. Musik

Innan glassen
Jag har blivit lite förtjust i Robyns nya - keep dancing on my own - ruskigt bra. Brukar sätta på den innan jag ska iväg och springa. Det funkar för det mesta för lite pepp (trots att den är lite sorglig) och sen är jag på spåret igen. Idag är det nog värmerekord - hann vara en timme på stranden och sen gav jag upp - det var för varmt! Sen har jag promenerat, hängt med sällskapet här, duschat och ska snart iväg på glass med Ania och Lukas. Jag har inte ätit någon glass sedan jag kom hit, så nu är det dags. Sedan är det kyrkan klockan halv åtta!

Kärlek med frågetecken är snarare en fråga till mig själv - hur ska jag ha det med kärleken? Hm. Jag får fundera lite på den. Nu ska jag iväg!

Efter glassen
Vi var som en enda stor familj när vi gick och åt glass - vi hade med kidsen också. Inte ska jag väl välja ensamhet?! God glass var det och sen en stund hem. Ska gå om tio minuter, träffa min gudmor och gå på kvällsmässan. Sen blir det en lugn kväll hemma. Funderar på om jag ska äta ute ikväll. Vi får se.

The quiteness is the time for perception of feelings. So I will do that, without asking for permission. I hope I´ll find some answers in the jungle of pictures. Where you sometimes are. Just as yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback