Blek. Men Yoga, vilken grej!

Som sagt - jag fick några tips på hur jag ska bota min trötthet. Dorota tyckte jag skulle sova tills jag vaknar. Men jag tror faktiskt att för mycket sömn inte heller är bra. Min personliga åsikt. Men trots åsikter blev det 09.30 igen, även fast jag hade laddat med tankar som "jag ska påskpyssla det första jag gör - så då kommer jag upp". Och påskpyssel har det blivit. Ni får se lite grann.

Så bestämde jag mig för yoga. Och vilket bra beslut sen. Jag märker tydligt, att innan jag börjar får jag nästan lite oroskänslor. Eftersom jag vet att jag måste koncentrera mig och fokusera. Så här efteråt känner jag mig piggare och mer samlad. 45 minuter blev det, inklusive vilor och meditation. Jag är nöjd! Men jag tittade mig i spegeln och ser alldeles blek och glåmig ut. Men Maria hon gav mig tips om hur jag ska bota eventuell järnbrist - hummus på danskt rågbröd och en massa annat gott. Och därför ska jag alldeles strax mejla Maria och be om ett bra hummusrecept!

Planen för dagen är att ta mig till Odenplan efter mässan på Medborgarplatsen. För jag ska ses med Ulliz och Ida - förhoppningsvis kommer vi på någon bra middag! Och bara hänga där ett tag - det ska bli så skönt! Innan dess ska jag skriva ihop en artikel - eller i alla fall börja. Samtidigt vill jag kontakta en tidning - för jag har förslag på några artiklar. Som jag vill sälja!


Hoppas att ni får en skön dag! Har ni pysslat nåt än?





Kommentarer
Postat av: Dorot

Lycka till med artikeln. Håller tummarna.

Kram

Jag tycker att det är så gott att sova när man är trött... Man får kämpa sedan med dpligt samvete att man är lat men då och då kan man unna sig lite sömn, eller hur??

2010-03-18 @ 16:35:19
Postat av: Johanna

Oj, påskpyssel, det var länge sen!



Nej, jag planerar mig träning själv. Däremot följer jag ett program på marathon.se, det för att kunna springa tjejmilen på 60 minuter.



Tråkigt att vara trött mycket, det kan vara riktigt jobbigt..



Hoppas du får en trevlig kväll!

2010-03-18 @ 17:40:33
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback