Galen - är det så farligt?!

Jag och Sven har talats vid idag. Och arbetat med vårt program. Tala nu om vad det är ni gör! Det är ju onekligen så att jag inte kommer undan. Så här är det - under min resa som Emilia stötte jag på besvär för några år sedan. Av psykisk karaktär. Men det är ju egentligen inget att skämmas över - men det är inte lätt att bara säga det. Så nu gör jag det - för jag står för att jag är lite smått galen. Det är en del av mig. Kalla det depression, kalla det instabilitet, kalla det nonsens - jag vet ju själv vad jag har gått igenom - eller hur?

Så nu är det dags att komma ut ur garderoben - och det gör jag tillsammans med min vän Sven - och vi ska prata om bakgrunden, vändpunkten, förändring.... Det kommer att bli bra och det känns tryggt att vara med Svenne, som dessutom har lite rutin på saker och ting! Vi jobbade på i säkert mer än en timme och sedan trollade vi ihop en sallad med tonfisk och halloumi.

Mitt budskap för dagen, till de 0-20 personer som läser denna blogg, skit i normen och våga vara annorlunda - det är vackert, det är utmanande och förhoppningvis är det på det sättet som vi kan förändra världen!

Kommentarer
Postat av: Sven

Jag kan inte annat än hålla med. Och vi är jättebra med vårt program. Kramar!

2010-03-19 @ 23:43:47
Postat av: Dorot

Det låter spännande. Jag är nyfiken att få höra mer.

Än så länge åker Dorot till Österrike för att åka snowboard med papsen och kommer därför att ha uppehåll i att delta i ditt liv :) Men jag kommer att uppdatera mig så fort möjligheten ges.

Ha det bäst vännen

Kram

2010-03-20 @ 07:55:40
Postat av: Johanna

Härligt! Jag har själv upptäckt att jag avskyr normer. Vem bestämmer dem? Vem avgör när någon är "annorlunda"? Fram för variation! Vi är alla unika och inget fel med det! KRAM!

2010-03-20 @ 08:52:34
URL: http://blogg.fitmama.se
Postat av: Johanna

Det är svårt att gå mot strömmen, det är något jag behöver öva på. Som du säger: våga vara annorlunda.

2010-03-21 @ 16:09:59
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback