Kinga och katten Moe har förgyllt dagen. Och intervju.

Jag har känt mig märkbart tröttare den senaste veckan. Det kan finnas tre orsaker som jag ser det:

 

  1. Tagit i lite för hårt och bör tagga ner

  2. Järnbrist eftersom jag inte äter rött kött

  3. Våren med dess ljus är en chock för kroppen som reagerar med trötthet

 

Dessutom mår jag illa när jag är inne på Internet – så den varan blir det mindre av

 

Idag hade jag alltså svårt att gå upp, trots att jag la mig före tio igår – och nu funderar jag – hur ska jag komma upp?? Något bra tips?

 

Annars har dagen varit trevlig, träffade en tjej som arbetar på life och gjort en intervju – superintressant och lärorikt! Jag berättar mer om det när det närmar sig publicering!

 

Det mysigaste var när Kinga och hennes katt Moe kom förbi – helt sanslöst söta! Kinga uttryckte sitt gillande av maten – så jag har haft en bra dag helt enkelt. Vi hann prata igenom en massa saker också och känner mig peppad och lite starkare. Nu ska här snart varvas ner och sovas...




Kommentarer
Postat av: Sven

Frasse hälsar!

2010-03-17 @ 21:04:50
Postat av: Dorot

Men sov tills du vaknar, gumman då sliper du bekymra dig hur du ska gå upp.

Kram

2010-03-17 @ 22:32:31
Postat av: Maria

Inte behöver du äta rött kött för att få i dig järn!

Hummus på danskt rågbröd botar vilken järnbrist som helst. Extra lyxigt om man lägger på groddar, avocado och tomat på mackan också. Och så apelsinjuice till för c-vitaminens skull. Muuuuuums!

2010-03-18 @ 10:30:37
Postat av: Kinga

Åh, fint skrivet!

Maten var himmelsk och jag är din matgroupie for ever and ever.

2010-03-18 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback