Saker man kan göra på en fredagskväll...

1. Börja påskpyssla (slipper att stressa sen)
2. Skriva dagbok
3. Städa så att det blir ännu mysigare (I know, vilka förslag jag kommer med...!)
4. Baka bröd
5. Ta ett yogapass/lära sig mer om yoga (kundalini)
6. Ta ett varmt bad
7. Titta på Skavlan
8. Tända ljus och kolla in bloggvärlden
9. Skicka sms till någon man tycker om
10. Göra visitkort eller fundera på visitkort


Hej kära vänner! Vilken dag det har varit - träffade en kompis vid lunchtid och vi promenerade en halvtimme - det var verkligen mysigt att hinna ses en stund. Solen tittade fram - för att stanna. På något sätt blir relationen till solen så kärleksfull när man inte sett den på ett bra tag. Den ger liv. Fantastiskt. Jag funderar bara på var all snö ska ta vägen!

På eftermiddagen kom min fina morfar - jag delar ju honom med min kusin och med mina systrar. Jag och morfar tycker om att spela schack tillsammans och det gjorde vi även idag - hård men rättvis match måste jag säga! Denna gång vann morfar men det var svettigt ett tag. Två timmar tog det, men det är så kul att man märker inte att tiden går.

Så, snart börjar Skavlan - nummer 7 på listan. Sen blir det nog tidig läggning för mig - ska ut och gå på Djurgården med Sven imorgon, men jag hoppas hinna med morgonmässan i kyrkan.

Vad ska ni göra i helgen?





Kommentarer
Postat av: Dorot

Jag ska jobba och sova, jobba och sova, jobba och sova... och däremellan ska jag på ledaruttagning på F&S så höll tummarna för mig :)

Kram och trevlig helg

2010-03-12 @ 21:51:20
Postat av: Jenna

Jag har gjort flera av de saker du skrev att man kunde göra en fredagkväll :)



För min del blir det skidåkning uppe i Romme i morgon på dagen, och födelsedagskalas på kvällen, så därför passar jag på att andas och mysa för mig själv ikväll. Vad har du för helgplaner Emilia?



Du har helt rätt i att man faktiskt borde ta och testa att göra sina egna bars någon gång. Det vill jag verkligen prova! Kunde vara perfekt att ha med sig upp i skidbacken när vi ska till fjällen på onsdag. Men hinner nog inte testa det innan dess ;/ Kram

2010-03-12 @ 22:01:50
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra lista!



Hoppas det gick bra med yogan. Jag skulle vilja yoga mer men vi bor så trångt för tillfället att det inte finns utrymme för det. Men när vi flyttat hoppas jag på att kunna yoga mer hemma.



Den mentala biten är absolut knepig, jag kan till och med tycka att det är lite obehagligt att yoga precis i början när jag inte kommit in i det, men det brukar släppa efter en stund.



Trevlig söndagkväll!

2010-03-14 @ 15:12:47
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback