Hemma! Borta bra, men hemma...?

Jo men nog är det skönt ändå - att komma hem och ta det lite lugnt. Strax kommer Herr Höckert hit och vi ska ta en promenad innan Idol. Jag behöver verkligen komma ut och röra på mig litegrann! Och Idol gillar vi, undrar just vad Linnea ska bjuda på ikväll. Och Jay. Och Elin...Ja, det ska bli kul helt enkelt. Läste i tidningen att Tove från förra säsongen ska vara med och sjunga - hon var lite söt. På ett kaxigt sätt.

Hur som helst, jag lovade att bjuda på lite bilder, och de kommer alldeles härnere! Jag kan avslöja att en artikel från invigningen av mässan finns med på Livskick, den kan du läsa här!

Jag hade lite tur, för jag såg att Body Shop hade 20 påsar som de delade ut till de första journalisterna som kom - så jag tog mitt pick och pack och begav mig till montern. Det var schysst upplägg, med ett önsketräd i mitten där deltagarna kunde vara med och hänga upp lappar - sedan dras vinnare av Body Shops nya parfym. Och jag fick min påse! Ska lägga upp en bild på vad jag fick med mig hem idag! Jag hann prata med en kvinna från Body Shop, bland annat om deras arbete mot trafficking (främst gällande barn) och jag måste säga att de har ett fint engagemang där de ger mycket pengar till organisationer som arbetar mot/med trafficking. Ni vet ju att jag brinner lite för frågan kan man säga, då i form av de kvinnor som tvingas prostituera sig.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Det där såg kul ut, hade jag velat gå på!



Ang Idol så gillar jag Andreas, var så säker på att han skulle åka igår (och det trodde nog han också)...



Ha en skön helg!

Susanne

2010-11-13 @ 09:44:30
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback