Inspiration så att det rinner över!

Ibland kan jag känna att det är för mycket som pockar på min uppmärksamhet - jag läser en massa, uppdaterar mig själv på trender, jobbar i butik, träffar människor, skriver, internetar, bloggar. Informationsoverload liksom. Då gäller det att sålla. Och det gjorde jag idag. Det var en nätverksträff för kvinnor som på något sätt är kopplade via företagande. Det var några intressanta föreläsningar. Men de bleknade i jämförelse med fröken Bjerre. Cool skåning som väckte upp alla som eventuellt hade somnat. Hon pratade sälj med oss. Kanske inte så mycket nyheter, men det var sättet som hon sa sakerna på. Hela paketet så att säga. Blev inspirerad på riktigt och det tänker jag inte sålla bort. Tack Elin! Hm, undra om jag måste börja kolla på Robinson nu? Hur som helst kommer jag att ta mig en funderare över - vilka mina drivkrafter är och på vilket sätt jag kan bli bättre på att sälja. För det är någonstans pengarna ska komma ifrån! Hade en riktigt bra månad i oktober, men nu får jag inte tappa det! Nu mina vänner ska det skalas räkor och en potatisgratäng är klar i ugnen! Och sjutton vad det snöar, det är bara att ta fram sparken! (som jag inte har)







Vilka är dina drivkrafter? Och vad är det som motiverar dig? Jag fick ett väldigt spännande youtube-klipp för ett tag sen - kika på den! (den är på engelska och du måste ge tio minuter av din tid, men det kan det vara väl värt - jag tyckte det var jätteintressant!)
Kommentarer
Postat av: Svenne

Grillar

2010-11-09 @ 19:18:56
Postat av: Dorot

Jobbar du i en butik??? Vilken då?

Härligt med snö. Jag älskar snö!

Mina drivkrafter är nog träning och Friskis och snowboard och motion överhuvudtaget. Nu även Martin....

Kram på dig, vännen. Har börjat räkna ner dagar till din ankomst....

2010-11-09 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback