Inspirerad träning

Med risk för att upprepa mig: fötterna är iskalla. Men så ska jag nu bege mig och hämta mina nya glajjor i Farsta. Och kom på en idé som jag känner mig mäkta stolt över: jag går dit! Ha, ibland tycker jag att min klokhet är bedårande och söt - den vet vad jag gillar. De flesta som känner mig vet att jag har gått hela Gröna Linjen, från Farsta Strand till Hässelby Strand (i sju etapper) och det var verkligen superkul! Vilken känsla när vi kom till Hässelby Strand! Sammantaget är det runt 40 kilometer. Om ni vill se bilder från Gröna Linjen, kika på denna blogg! Bry er inte om att den inte är uppdaterad, utan klicka på Gröna Linjen, i kategorierna. Vi får se om jag hinner gå ända till Farsta idag, men en dryg timme vill jag i alla fall vara igång!




Ni har väl inte missat det senaste projektet med tvärbanan?
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2010-11-18 @ 18:34:09
Postat av: Matilda

tycker det där var ett himla fiffigt och roligt gå-projekt!

sv: ja, promenader brukar ju kunna hjälpa stela leder en hel del. du har helt rätt! men nu orkar jag inte så jättelångt, så det får bli med barnvagnen sen istället.. haha!

du, har precis mailat dig förresten! :)

2010-11-18 @ 23:54:00
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback