Lite Smått & Gott från Lund

I måndags, det vill säga igår, var jag och Dorota (finaste vännen!) på stan (Lund) och kollade in lite saker. Fick en fin present, och nu är den gamla plånboken ett minne blott! Det var kul att shoppa lite i en annan stad, det är lätt att man fastnar i de gamla vanliga butikerna hemma (Stockholm). Visage hade de även i Lund (finns alltså i Stockholm också) och där passade jag på att handla lite gott te och fina stenar till min adventsljusstake. Jag hade ett inlägg om den överraskning som jag fick igår av en bloggvän, men det var problem med uppladdning av bild - så ni får vänta lite!

Idag är det arbete som gäller - har hunnit med att formulera en artikelidé som jag tror kommer fungera bra för en kund som jag har! Sen har det varit lite spring till tvättstugan. Mina terminalglasögon är klara i Farsta, så jag tänkte än en gång gå dit (tar drygt en timme till fots). Ikväll ska jag på restaurang med min bror och hans jobbarkompisar, det ska bli kul att träffa honom!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej Hopp! Vad knasigt med bilden! har det löst sig? det enda jag gjorde var att kopiera in den i paint och spara i jpeg, eller om det var att jag bara högerklickade på bilden i bloggen och lyckades spara i jpeg på en gång..

Vad blir det för restaurang ikväll? Hoppas ni får det mysigt :) kram

2010-11-23 @ 14:55:14
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Dorota

Den heter Vilige... men Visage gillar jag med :)

Kram och tack för den underbara helgen!

2010-11-23 @ 16:01:50
Postat av: Svenne

Gillar

2010-11-23 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback