Massa roligt på Hälsomässan!

Kom hit klockan tio, har precis varit med på en föreläsning som heter Buller & Brak, inte oväntat handlar den om magen. De flesta av oss har säkert någon gång haft problem och undrar om magen lever ett eget liv. Och på sätt och vis gör den det, med alla dess bakterier. Ska strax skriva en kortare artikel om det som senare publiceras på Livskick. Det är kul att vara här, trevliga goodiebags och massor av människor, kända och okända! Har träffat på människor som jag känner och knutit líte nya kontakter - spännande!

Bilder kommer senare ikväll, har problem med uppladdningen av dem.... Men den som väntar på något gott!

 

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

kul att du har skoj på mässan!

det där med att magen har sitt eget liv... kunde inte hålla med mer, speciellt just nu! (haha, ursäkta min humor)

;)



hmm... julmarknad i uppsala? finns det säkert, men jag har tyvärr ingen koll! :/



nämen va? två träningspass, och sen även yoga på kvällen? shit! min kropp skulle vara helt slut sen! haha!



jamen, det är bara att maila om du undrar något! :)



ha en fin helg emilia!

2010-11-12 @ 16:55:47
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback